tiistai 24. lokakuuta 2017

Kiehkuroita

Iltaa ihanuus. Näytätpä hyvältä. Eikö sinulla ole kylmä? Minä olen jo verhonnut itseni vilteillä ja sisustanut kuumalla papu-uutteella. Tahdotko hieman? Pannussa olisi vielä. Voisin myös tarinoida hieman, mikäli jaksat kuunnella. Olen hieman hyperillä päällä, joten en takaa että tuotos on koherentti.

Tänään sallin nikotiinin astua elimiini. Enhän minä tupakkaa polta, mutta kiehkuroissa iltakajoa vasten on vain jotain kaunista. Niin monessa ihanassa muistossa nuo valoa taittavat suortuvat ovat olleet läsnä. Ah, taas minä romantisoin arkea. Rauhoitutaanpas nyt...

Oi tahdotko kenties pullaa kahveesi kaveriksi? Otaota :3

Olen perin mummoutunut yksilö. Nautin vieraista, sillä saan jälleen tilaisuuden tarjota kahviateetäpullaaruokaaotatkolisää- hengitä syvään - niin siis juu immeiset on kivoja tulkaa käymään.

Taisin eksyä aiheesta? Oi, anteeksi. Kiehkurat. Kauniita.

Omiini olen vallan tykästynyt, kiehkuroihin siis. Ne saivat vastikään uudistetun paletin, ja ahhhh nämä on päheät. Ehkäpä näytän joskus. Nyt voisin kyllä käydä unten maille. Kiva kun piipahdit. Toivottavasti tsufe maistui, ja pulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti